lördag 26 januari 2013

Mat


Jag har från ett par håll på senare tid fått frågan varför inte bloggen lever och well, det är en bra fråga. Ser att senaste inlägget är ett gäng apor i ett annat land, en annan tid.

Skälen till bloggtorka är rimligtvis flera men det brukar klia i de bloggande fingrarna när det finns en inramning eller tematik. Ofta i form av resor. Som ni kanske märkt...

När jag inte reser någonstans lagar och/eller äter jag mat. Och det gör jag ju onekligen mest hela tiden. Dessutom märker jag att jag blir allt mer intresserad av ämnet också. Ett herrans matgooglande blir det och en och annan krona spenderas den vägen.

Jag surrar mest nu men jag tänker att jag kanske ska börja kommentera lite då och då på det här forumet när jag ätit nåt gott. Eller lagat nåt kul. Eller av helt andra orsaker med för den delen. Men vi prover ett litet tema kring mat så får vi se sen. Ja? Ja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar