tisdag 21 juli 2009

I sista sekund

Det är i dag tisdag och det innebär att jag egentligen bara har en "riktig" arbetsdag kvar på det stället innan jag på torsdag ska städa ur garderoben och packa väskan och ta mig tillbaka till Kungsholmen igen. Kommer bli fett. Jag går på semester på torsdag och ska vara ledig tom 31 augusti. Merparten av den tiden (28 juli - 30 augusti) ska spenderas på främmande ort, nämligen Butare i Rwanda. Det kommer nog bli intressant det där. Jag ser oerhört mycket fram emot det hela i alla fall. Och semester i sig, herregud vad skönt det ska bli. Fast det vägrar jag blogga om förstås. Om man som jag arbetar på ställen är men vid det här laget rätt trött på uttalanden som "Det ska bli så skönt med semester" alternativt "Välkommen tillbaka från semestern". Så det betackar jag mig för, ok?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar