fredag 11 december 2009

På klassisk mark

Jag och Andreas bestämde oss för att rama in ett öldrickande med något mer än just själva drycken i går kväll och begav oss således till Norra Brunn för lite underhållning så där på en torsdag. Dagens akter var nån Erik eller så och Johan Rheborg med uppvärmning och pepp av Pontus Enhörning. Johan Rheborg kan man lita på (empirisk forskning, jag har varit på stand up tre gånger i mitt liv och han var akt två av gångerna) och han var hejdlöst rolig. Nån Erik var väl småtrivsam sådär och Pontus Enhörning var sjuk i huviudet. Ungefär enligt mina förväntningar. Men trevligt var det och jag misstänker att det inte var sista gången jag och Andreas skallade ett par stop tillsammans på den platsen. Rekommenderas som billig och rolig vardagsunderållning. Kolla programmet och styr dit en höstmörkerkväll vetja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar