torsdag 10 september 2009

En grej bara

Som ni säkert vet kan ni som läser den här bloggen kommunicera med mig och alla andra på två sätt. Antingen skriver man en kommentar (och klickar på Skicka kommentar. Då blir det ofta fel. Klicka då igen så brukar det funka) eller så betygsätter man inlägget enligt tre enkla kriterier; Bra skit!, Helt likgiltig eller Dum i huvet!

Betygmöjligheten används inte jättemycket men ett eller två klick här och där brukar det vara. Jag tittade igenom lite gamla inlägg och upptäckte en i mitt tycke märklig betygsättning i dag. Under inlägget Tillbaks till Stockholm, tillbaks till stan har någon valt att klicka i betyget Helt likgiltig. Jag finner detta oerhört konstigt. Snälla du som gjorde detta: Berätta hur du resonerade! Jag förstår dig inte, förklara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar