måndag 3 oktober 2011

Obehagliga människor

Vissa skådespelare är väldigt skickliga på att agera obehagliga. De liksom ingjuter en hemsk känsla i kroppen bara de visar sig. En skpdis som jag alltid tyckt vara obehaglig har nu tagit sig till en helt ny nivå. Jag talar naturligtvis om John Lithgow. Tyckte han var läskig redan när jag såg Cliffhanger för första gången.men efter att ha sett säsong 4 av Dexter nyligen är han för alltid förstörd. Det bara kryper in kroppen när han visar sig. Precis när vi hade sett klart Dexter säsong 4 häromveckan gick vi på bio och såg Planet of the apes och jag höll på att ramla ur biofåtöljen när han visade sig. Trots att den rollen egentligen inte ens var obehaglig. I går dök han upp i ett avsnitt av 30 Rock och återigen tog hjärtat några extra kliv. Jag kommer aldrig våga se ett ett avsnitt av Tredje klotet från solen igen efter Dexter! Vilka fler skådespelare har haft den här inverkan på en? Ge mig tips!

1 kommentar:

  1. Åh, ni har sett säsong fyra nu! Visst är han obehaglig utan dess like! Och världens cliffhanger framför er.. och nu har säsong sex börjat här som vi inte börjat se än.. Ha det bäst i Sydafrika! Kram!

    SvaraRadera