fredag 21 augusti 2009

Konsumkåken

Så, efter lite brevväxling (där jag lite väl informellt höll på att kalla den ansvariga för Dear Rosie fast hennes namn var Rose och vi knappast var “dear” med varandra innan jag ändrade mig) är det bokat och klart; på onsdag tar vi in på Vi-Lifes hus i Kigali. VI-Life är detsamma som VI Skogen hemma vilket är något konsumprojekt som lämpligt nog förfogar över ett hus i Kigali där vi alltså pratat till oss en plats. Inte gratis denna gång men rätt nära, 15 USD för oss båda per natt. 


Butarevistelsen tar med andra ord sin ände någon gång på onsdag nästa vecka och hela Rwandavistelsen på lördagen samma vecka då Brussels Airlines ska få skjutsa hem oss igen. Men det är fortfarande lite över en vecka dit och än finns fler saker att uppleva! Mer om det vad det lider.

2 kommentarer:

  1. Papa sa
    Kom ihåg alla era intryck och ta med er dem när ni checkar in på Serene på fredag. Jag vill höra hur ni ser på kontrasten när vi ses på fre kväll

    SvaraRadera
  2. Det ska vi! Jag försöker spara dem så gott jag kan någonstans i bakhuvudet för att kunna plockas fram vid behov.

    SvaraRadera